Ei ole totta kuinka paljon voi ihmistä rasittaa testaamalla "äärirajoja". Alan tosissani uskoa näihin aivopesu ym. kidutuskeinoihin ja ihmisen psyyken murtamisen mahdollisuuksiin.

ADHD:ni tiimoilta suositettiin neuropsykologisia testejä. No, tietty kävin vähän uteliaanakin mitä löytyy.

Positiivista oli, että olen älykäs. Ihan paperilla nyt sitten todennettu. Erilaiset töihin-haku-peroonallisuus-testit on sujuneet aina heittämällä, joten olen kyllä ollut tietoinen etten ihan taukki kuitenkaan...

No. Testaus oli RANKKA. Testejä tehtiin ekana päivänä nelisen tuntia. Ilman lääkitystä. Anoin armoa kolmen tunnin jälkeen. Siis minä joka olen aina ollut hyvä testeissä ja duunissakaan ei ole koskaan tullut eteen mahdottomia kuten äsken mainittu. Uskomatonta. Toisena päivänä pari tuntia meni jo paremmin, mutta edelleen nukuin monta tuntia heti kotiin päästyä.

Tosin osansa varmasti on mun "itsenä piiskaamisellakin". "Vaatii itseltään erittäin paljon" on nyt parissakin dokumentissa; ensin psykiatrin lausunnossa kun sairastin masennusta ja nyt tuon neuropsykologin loppuraportissa.

Kun ei osaa muutenkaan olla. Ei tarvi olla paras, mutta itseään parempi kuitenkin....